Nyt on lasissa Fantome Saison, loistava olut!
Pientä harjottelua huomisen One Pint Pub festaria varten.
Harmi että Saison-olutta ei saa Alkosta, onko kellään tietoa kuka maahantuo Dupontin oluet Suomeen?
brunnsbe Kirjoitti:Nyt on lasissa Fantome Saison, loistava olut!
Näin on, mullakin onneksi löytyy vielä yksi kaapista
brunnsbe Kirjoitti:Harmi että Saison-olutta ei saa Alkosta, onko kellään tietoa kuka maahantuo Dupontin oluet Suomeen?
Ultimator... näkyyhän tuo Olutoppaastakin.
Mutta nyt pitää kömpiä nukkumaan, että jaksaa huomenna maistella...
sayravai Kirjoitti:alfa Kirjoitti:Paulaner Salvator tässä muun härdellin vieressä kuluu, kun huomasin, että ison A:n valikoimasta poistumassa on.
Ei kai Salvator Alkosta ole poistumassa, vaan Oktoberfest... Taitaa olla paikallinen poistuma?
Aivan juu, eli käyttävät samaa lappua niin oluiden "lopulliseen ratkaisuun" kuin vain myymäläkohtaiseen valikoimastapoistoon. Kävin uudestaan lappua tihruamassa, ja mietinkin miksei ale-lappua (vieläkään) ollut. Eli jos punainen ruksi puuttuu, voi huokaista, ja helpotuksesta joka tapauksessa, oli olut sitten inhokki tai suosikki

Kohta lähtee Ankkurin Vanha Sumutorvi meluamaan MM-kyykkäkenttien katsomoihin.
Nyt tässä syntymäpäivän kunniaksi maistelen Nøgnen #100:sta, on tämä tässä muutamassa kuukaudessa jo kehittynyt mahtavaksi olueksi! Ensireaktio marraskuussa oli kun purisi sitruunalla maustettua männynkäpyä, mutta nyt on tullut tasapainoittavaa makeutta. Illemmalla sitten korkataan vielä NBE, jonka ajattelin nauttia kuubalaisen kanssa..

antti Kirjoitti:Nyt tässä syntymäpäivän kunniaksi maistelen Nøgnen #100:sta, on tämä tässä muutamassa kuukaudessa jo kehittynyt mahtavaksi olueksi! Ensireaktio marraskuussa oli kun purisi sitruunalla maustettua männynkäpyä, mutta nyt on tullut tasapainoittavaa makeutta. Illemmalla sitten korkataan vielä NBE, jonka ajattelin nauttia kuubalaisen kanssa.. 
Onnea onnea!
Itsellä tässä ur-weisse käsillä
Ps. mikäs pölli on suunnitelmissa?
Reksa Kirjoitti:Onnea onnea!
Kiitos. H.Upmann ois varattu, mutta toisaalta tossa ois yks Zino Classic, mikä pitäisi poltella pois. (Ostin Pullmans'ista sen jo tammikuun alussa ja mulla ei oo humidoria..)
Ur-weissen join itsekin eilen saunan päälle, toimii!
antti Kirjoitti:Reksa Kirjoitti:Onnea onnea!
Kiitos. H.Upmann ois varattu, mutta toisaalta tossa ois yks Zino Classic, mikä pitäisi poltella pois. (Ostin Pullmans'ista sen jo tammikuun alussa ja mulla ei oo humidoria..) 
Ur-weissen join itsekin eilen saunan päälle, toimii!
Tee ihmeessä tupperdori ! (
http://www.amanita.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=472 )
H.Upmannin polttaisin minä

(mallista toki riippuen)
Ja jottei menisi ihan OT:ksi niin Ultrabrune d'Ecaussinnes ja brezel (toinen yritys)
http://img211.imagevenue.com/img.php?ima...2_10lo.jpg
Tupperdoria oon kyllä miettiny, toisaalta jos poltan sikarin niin ostan sen kaupan humidorista ja poltan samana päivänä.. Tuo bretzel on vissiin Stockan herkusta? Ovat hyviä, harmi kun täällä ei ole Stockaa..
Ja aiheeseen takas, nyt kun #100 on juotu, niin tekisi mieli korkata kaapissa oleva La Gauloise tai Regal Christmas ennen NBE:tä.. hmm..

antti Kirjoitti:Tupperdoria oon kyllä miettiny, toisaalta jos poltan sikarin niin ostan sen kaupan humidorista ja poltan samana päivänä.. Tuo bretzel on vissiin Stockan herkusta? Ovat hyviä, harmi kun täällä ei ole Stockaa..
Ja aiheeseen takas, nyt kun #100 on juotu, niin tekisi mieli korkata kaapissa oleva La Gauloise tai Regal Christmas ennen NBE:tä.. hmm..
Sieltä sieltä, vissiin ainoa paikka Suomessa?