Carlsbergin kolmosta.
Äsken nautin saunassa Bedarö Bitterin kunnolla jäähdytettynä Spitfire-pintistä. Toimi!
Jos illalla ottas kesäloman loppuhuipennukseksi #100:sen (batch 319).
Snake Dog IPA saunan päälle ja kuukauden oluen maistelua odotellessa.
Köstritzer Schwarzbier aiemmin ensimaistelussa. Helppoa juotavaa, ei kaikkein mielenkiintoisimmasta päästä sellaista. Kelvollinen schwarzbier kuitenkin.
Traquiar Jacobite Ale näin yhteismaistelun merkeissä
Mikkellerin Draft Bear valikoitui lasiin, vaikka Jacobitekin olisi löytynyt (syynä vaimon toive + nyt huvitti vaan juoda tätä

). Ja hyväähän tämä on, täyteläistä ja humalaista. Eipä olutfriikki voi paljon enempää pyytää.
Edit: 300!
Ruukkuviiniä kaaliin Mitchin ja mysteriousmaverickin kanssa. 1.5 litraa per nassu, aikaa meni noin puoli tuntia. Maha ei tykkää. Olohuoneesta kantautuva Jari Sillanpään musiikki tuudittaa helvetintuleen.
Piti sitten Prykmestar Savu korkata, kun tarkoituksena oli maistattaa parempaa puoliskoa tällä... Pelkkä haistaminen kuulemma riitti. Se siitä ideasta. Höh. Ja pullon kun ostin juuri tätä maistattamista varten. No, tuleepa sitten juotua itse, vaikken savuoluiden ystävä olekaan (ura alkoi Schlenkerloista, jotka puolen desin jälkeen kaadoin viemäriin liian savumaisina.

Haandbryggeriet påskegodt.
Piti ostaa uudestaan kun tarjouksesta sai ja tällä kertaa olut maistuu aivan erille kuin ensimmäisellä yrityksellä jolloin tuomitsin oluen tylsäksi.
Hedelmäinen ja raikas olut. Kiva mausteinen jälkimaku.
Pitänee ostaa kolmaskin pullo.
(23.05.2009 20:55)Ipa-napa Kirjoitti: [ -> ]Haandbryggeriet påskegodt.
Piti ostaa uudestaan kun tarjouksesta sai ja tällä kertaa olut maistuu aivan erille kuin ensimmäisellä yrityksellä jolloin tuomitsin oluen tylsäksi.
Hedelmäinen ja raikas olut. Kiva mausteinen jälkimaku.
Pitänee ostaa kolmaskin pullo.
Kuinka halvalla lohkesi? Itse olen saanut tuota Kyyjärven Alkosta alle kolmella eurolla.
maksoin muistaakseni vähän yli 4 euroa. Alle 3 on jo tosi halpa. Onko eri alkoissa eri hinnat?
Eiköhän se Påskegodt oo tällä hetkellä poistuvissa tuotteissa niin siks on hinta pienempi.