Kahvia, malli JP5 (jet petrol #5, panimomiesten laji), se millä pysyy liikenteessä vaikka ei haluaisikaan.... Tahtoo kämpille maistamaan tyynyä, vaan nyty alkaa olla osa kesäoluista pantuina, oktoberfest aikataulussa, marraskuu takaraivossa, ja jouluoluita pitäisi kuulemma wärkätä mallikappaleiksi..... Hymyile ny helvata siinä sitte.
Onko tuo JP5 tyyppinen kahvi vähän samaa mallia kuin paha huoltamokahvi, ei oikeastaan pysy hereillä kofeiinin vuoksi vaan pahoinvoinnin... Jos ei, niin pahoittelut mokkamestarianne kohtaan ja onnittelut sinulle
Itsellä on lasissa multivitamiiniporetabletti. Olen huono aamuihminen, en onneksi muuten mielestäni huono ihminen. Mutta nyt unissakävelijä lähtee toivottavasti oikeaa osoitetta kohti.
Punaviiniä. Aivan loistavaa sellaista.
Tuskin olen ainoa tällä foorumilla joka pitää sekä viinistä että (hyvästä) olueesta?
Et. Viiniharrastus ulottuu 6 vuoden ajalle, olut nyt rapean kahden vuoden testikierroksella.
Ossian ale ja Red cuillin menivät alas jaettuina yhden viinilasin lisäksi tutun konetta korjatessa. Windows vista ja Norton security guard loivat painajaismaisen yhdistelmän ohjelmia asennellessa, joten kiitoksia ei tullut ja työ oli turhaa. Olisi taas kerran pitänyt jäädä kotiin särpimään olutta yksin, tuli sitouduttua jatkotoimenpiteisiin "minun omaiseni kuoli" ilmeiden vuoksi.
Oluet olivat kummatkin pieni pettymys, vaikka en mitään maatamullistavaa odottanutkaan. Noh, lauantaina tulee sitten juotua tuttua ja erittäin turvallista muutaman takuuvarmasti kiinnostavan uutuuden lisäksi. Huumorimielessä pääsee kokeilemaan myös prisman hyllyyn ilmestynyttä Iskelmä olutta...
Kävin Maltaisessa Monnissa maistelemassa "Suomalaisia erikoisuuksia" (kalaviikot). Koulun Hops (josta puuttui humala, muuten kelpo bitter/pale ale), Plevnan Dry Stout (aina hyvä, ehkä pikkasen liian paahtunut maku tällä kertaa) sekä Lammin Sahti suoraan tammitynnyristä (erinomaista).
SDL 6,0, suodatettu (niin, hää ku on pullotettu, nääs).
Mitch, miksi ostaa kalliita turvasysteemejä (vaikka Norton joka jo aikoja sitten söi Central points'in; turbotyökaluja wärkänneen firman, onkin parhaimmasta päästä)? Maailma, bittisellainen, on väärällään hyviä ilmaisia ohjelmia... Varmaan sulle on tuttu
http://www.majorgeeks.com 
Se Nortonin poistaminen olikin se ongelma, se oli kiintynyt Vistaan niin kovasti, että sain sinisen ruudun naamaani ihan asiallisen sovelluksen poistamisen jälkeen. Itse en maksullisia ohjelmia harrasta...
Mutta hei kiitti linkistä Fritz. Olen jämähtänyt pariin vanhaan ohjelmaan ja kun en ole saanut sotilasarvoa nörtteydessäni tuosta on apua. Olen enemmänkin ihan tavallinen santeri joka on poistunut vahvuudesta aikoja sitten. Harmi, että hyvästä lihaskunnosta ei ole apua tällaisissa asioissa. Nämä ajoittaiset kutsunnat kauhistuttavat minua, toivottavasti ei eskaloidu sodaksi.
Lauantaina La chouffea, Ultrabrunea, ridgewayn tuotteita, ensikosketus Ayingerin Ur weisseen, celebraattorien uusintamarssi ja paljon muuta kivaa veljien kanssa. Kevyempää osastoa edustavat luultavasti iskelmäolut ja kärppä....
Janojuomaksi
Holsten Non Alcoholic, joka puuttuu Olutoppaasta.
Ei säväyttänyt, tuntui kuin olisi suolapähkinöitä liotettu kivennäisvedessä

Ennemmin juo janoonsa vettä. (9/50p)
Itse maistoin tuota holstenin non alcoholiccia myös ruokatunnilla... Aika hirveää ainetta, pisteyttäisin jopa ehkä alemmaksi kun toveri kokkolalainen....