Sieppo Kirjoitti:Janojuomaksi Holsten Non Alcoholic, joka puuttuu Olutoppaasta.
Kappas, niin tekee.. täytynee pikapuoliin paikata tämä valtava aukko

.
Toinen Oppaasta puuttuva merkkiteos on Miller Genuine Draft, jota löytyy mm. CM:stä ja Stockalta.
Edit: Köh köh, nyt sanat menivät sekaisin. Mutta kaikkea se Seppo tekee olutoppaansa vuoksi. En suosittele noita kahta samaan sessioon.
Mitch Wayne Kirjoitti:Edit: Köh köh, nyt sanat menivät sekaisin. Mutta kaikkea se Seppo tekee olutoppaansa vuoksi. En suosittele noita kahta samaan sessioon.
tai sitten päästään suomalaiseen sananlaskuun 'ei kahta ilman kolmatta',
koska pitäähän noiden 'maku' jollakin huuhdella pois...
Henrik Larkio Kirjoitti:Toinen Oppaasta puuttuva merkkiteos on Miller Genuine Draft, jota löytyy mm. CM:stä ja Stockalta.
No johan nyt on! Olin ihan varma, että tuo olisi jo lisätty...
Mitch Wayne Kirjoitti:Se Nortonin poistaminen olikin se ongelma, se oli kiintynyt Vistaan niin kovasti, että sain sinisen ruudun naamaani ihan asiallisen sovelluksen poistamisen jälkeen. Itse en maksullisia ohjelmia harrasta...
majorgeeksista esim. ccleaner t.m.v. poistaa vaikka kupan. Itsellä oli ongelmia kun koneessa oli sekä F-secure että muita.... autoboot-looppi joka oli pirun hankala katkaista ilman bullettia ja ccleaneria...
Ccleaner on loistotuote, suosittelen.
Miten niin off-topic???
-I'm the blue screen of death, no-one can hear you scream-
Näkyi muuten MGD:tä olevan puolen litran tölkissäkin nykyään. Kyllä tuo Budin pesee minun mielestä.. Mutta enpä näitä kumpaakaan ostele viikottain.

Vähän aihetta sivuten, itse olen löytänyt Budille ja Millerille paikan kalenterissa. Nimittäin Nascar-kisoja katsellessa. Sellaiseen yltiökaupalliseen jenkkipatrioottipunaniskapektaakkeliin ei juuri muu juoma sovi, ellei sitten virvoitusjuomapuolelta. Vaan ompahan viihdyttävää viihdettä moottoriurheilufanille.
Iso käsi Fritzille, seuraavalla viikolla ccleaner soi. Meni olut väärään kurkkuun tuosta sinisestä ruudusta, nautiskelu ja koneiden kanssa räpeltäminen ei sovi niin hyvin yhteen, mutta jälkeenpäin olisi kyllä tehnyt mieli jotain olutta vahvempaa tai ainakin jotain utopiasin vahvuista.
Ettei nyt menisi täysin offtopic meiningiksi niin juon tällä hetkellä vettä. Parempaa kuin Holsten nonalcoholic, mutta tosiaankin jotenkin vetistä...
Raymond Kirjoitti:Vähän aihetta sivuten, itse olen löytänyt Budille ja Millerille paikan kalenterissa. Nimittäin Nascar-kisoja katsellessa.
Nojoo, totta kyllä.

Ja kyllähän nuo jenkkilitkut menee myös hampurilaisen kanssa huuhteluoluena.