Vielä kiekko & olut -teemasta. Minä(kään) en jääkiekosta perusta, mutta olen nähnyt muutaman matsin Pohjois-Amerikassa. Siellä olutkulttuuri on saavuttanut tämänkin sektorin. Ainakin Washington DC:ssä ja Vancouverissa pystyi ottelua seuraamaan voimakkaasti humaloituja ipoja siemaillen. Eli suomalainen bulkkiolut&kiekko -trendi ei ole aivan yleismaailmallinen.
Raskaan työviikon päälle Nøgne Ø India Pale Ale ja kyllä on hyväää!!
Hööhh,
Wanhaa tärisyttää, tiiä onko kyseessä kuumetauti vaiko väsymyshorkka. Käyttöön on otettu raskaamman sarjan torjuntakalusto (Bushmills 10), koska ennestään jo 1/3 porukasta saikalla viikon. Ei on mahiksia useamman tippua. 55-75h viikot alkaa snadisti tuntua jo uudessakin porukassa (Fritz on vanhin, ollut talossa jo yli 6 kk...).
Mitä sitä ei tekisikään että ihmiset saisivat hyvää pienpanimo-olutta (aiemmin jo tullut todettua, että kansantanhut ja miestenvälinen seksi ei tule kysymykseen!). Bugger, eipä löytynyt passelia smiley:ä, keksipä Seppo vaikka mulle perskoihtainen sellainen "räjähtänyt pää" hymiö, Jooko. Ne on pirun pieniä, muuten voisi olla pallo missä lukee "Z=C²+1"
Däämm, mites toi interaktiivinen tehdään ASCII:lla?
Ja very many off topic; en juo nyt, vaan säästän. Veljet ja sisaret foorumissa, antakaa anteeksi, mutta aion mainostaa punaviiniä; Torres Celeste 2005 Crianza. Sain hamstrattua 2 plo. Jossain vaiheessa suvea (Jussi), hyppää hiillokselle 2kg paahtopaistia, muutama peruna ja valkosipuli. Lisukkeet tehdään kylminä. Kuola valuu jo nyt....
OK, ellei Celesteä löydy kaapista, niin Fuller's ESB ei ole koskaan väärin...
Äänestän Fritziä vuoden postaajaksi, ellen jopa näin pre-emptiivisesti vuosituhannen postaajaksi. Toisella kuuluisalla irlantilaisella hankittu darra vähän helpottuu miehen hengentuotoksia seuratessa.
Jo vain. Ei tuu paha olo kuin lukiessa jotain Juoppiksen päiväkirjaa.

... und Aventinus ist back!
Päiväyksellä "parasta ennen 03.04.09" eli taas on tuoretta tarjolla.
Koneen Hoitaja Kirjoitti:... und Aventinus ist back!
Päiväyksellä "parasta ennen 03.04.09" eli taas on tuoretta tarjolla.
Itse join juuri 4.5.08 päivätyn Aventinuksen, jonka ostin Alkosta viikko sitten. Eli sen olisi pitänyt olla vanhentunutta, mutta herkkua se oli

sajs Kirjoitti:Itse join juuri 4.5.08 päivätyn Aventinuksen, jonka ostin Alkosta viikko sitten. Eli sen olisi pitänyt olla vanhentunutta, mutta herkkua se oli 
Aventinus onkin Vehnäoluiden Mersu!
Ei se välttämättä vanhetessaan parane, mutta ... ihailla täytyy!
T. J. Uominen Kirjoitti:Jo vain. Ei tuu paha olo kuin lukiessa jotain Juoppiksen päiväkirjaa. 
Wassa da differenze??? Same shit, different label

Tilasin Oulun Stockmannin alkoon noin kuukausi takaperin Aventinusta muutaman pullon ja ilahduksekseni parin viikon odottelun jälkeen tuli hylly täyteen. Päiväykset oli myös vuodelle 2009.