Kyllä itse ainakin kävin, oliko siinä vuosikerrassa muka jotain vikaa?
Jaa, Piukat paikat olikin.
Puolalaisia sattuu ja tapahtuu..

Tuohon kuvassa kiehuvaan "soppaan" en lusikkaani pistäisi

(29.01.2009 13:29)Henrik Larkio Kirjoitti: [ -> ]Tämmöiseen törmäsin googlettaessani jotain oluthommaa:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=25768
Tehtävä: bongaa (ainakin) viisi tunnettua OO-foorumistia 
Kun ei tehtävä ole kauheasti kiinnostanut, niin pystynen jäävinäkin vastaamaan, että minut löytää tuolta.
Keskustelun taso on tosiaan ketjussa ollut sanoisinko "asiantuntevaa". Itse en ole lähtenyt kritisoimaan kenenkään mielipiteitä, vaan olen yrittänyt kommentoida viestejä, joissa puhutaan muista kuin perusbulkista. Olen ajatellut, että ks. tyylisessä ketjussa asiallinen kommentointi varsinkin perusbulkin ulkopuolisiin oluisiin voisi innostaa ketjun lukijoita kokeilemaan jotain uutta. Jos jotain tiettyä merkkiä olen kommentoinut olen yrittänyt luonnehtia oluen ominaisuuksia "kansantajuisesti". Lisäksi yleisen oluttietouden lisääminen varovaisilla kommenteilla on ollut toinen tavoitteeni. Lisäksi olen yrittänyt suositella alkuun hieman helpompia oluita eikä säikytellä ihmisiä suoraan "huonoon" olutkokemukseen tyyliin Orval, #100 jne. Jos ks. oluita tulee suositeltua, niin sitten varoitusten kanssa.
Eli olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata ihmisiä kokeilemaan jotain uutta. Jos edes yhden lukijan saa innostumaan muusta kuin lapparista, niin silloin olen mielestäni onnistunut ja ketjuun on täten kannattanut kirjoitella.
Heh, huomaa minkälaisia sammakoita sitä on aikoinaan tullut päästeltyä suusta tuolla. Onneksi nyt tiedän enemmän, kiitos Olutoppaan foorumilaisten ja täkäläisten olutravintoloitsijoiden... sekä ehkä vähäsen Alkonkin.