Olutopas.info - Keskustelufoorumi

Muotoiltu versio: Latvia, Riika
Olet foorumin riisutussa versiossa. Näytä täysi versio muotoiluilla.
Sivuja: 1 2 3 4
(17.01.2010 16:23)PWBh Kirjoitti: [ -> ]Olet Gleb ilmeisesti hankkinut jo liput matsiin? Oliko mitään ongelmia? Miltä paikoilta otit?

Jää lippujen ostaminen paikanpäälle kun rupesin sen verran myöhäään niitä katselemaan että luottokortin käyttäminen maksamiseen ei ollut enää mahdollista (lippu pitää ostaa yli 10 päivää ennen matsia jos haluaa luottokortilla maksaa). Pitäisi kyllä onnistua suht helposti jos on vaan ajoissa liikkeellä. Lippukauppa on ainakin suurinpiirtein käännetty myös englanniksi ja liput pystyy itse tulostamaan.

Laittelen kyllä tänne sitten kommentteja reissusta kun palaan.
Minäkin olen ensi viikonloppuna Riikassa. Näillä mennään Smile
(18.01.2010 10:10)Festbier Kirjoitti: [ -> ]
(18.01.2010 10:02)TBone Kirjoitti: [ -> ]Minäkin olen ensi viikonloppuna Riikassa.
Mitäs mieltä Riikka on siitä?

Oikein, heti aamusta humalassa Pint
(18.01.2010 10:10)Festbier Kirjoitti: [ -> ]
(18.01.2010 10:02)TBone Kirjoitti: [ -> ]Minäkin olen ensi viikonloppuna Riikassa.
Mitäs mieltä Riikka on siitä?

Olen eri mieltä Kotuksen kanssa!
(18.01.2010 12:36)Festbier Kirjoitti: [ -> ]Valitset matkakohteeksi Riikan, mutta ruoaksi siian. Syötkö liian vaiko liikan paljon?

Kaverisi on Miika. Annat hänelle oluen - annatko Miikalle bissen vai annatko Miialle bissen? Cool
(18.01.2010 12:36)Festbier Kirjoitti: [ -> ]Valitset matkakohteeksi Riikan, mutta ruoaksi siian. Syötkö liian vaiko liikan paljon?
En ole kovin suvereeni porin kielessä, mutta molempia varmaan käytetään Tongue
(18.01.2010 13:15)sayravai Kirjoitti: [ -> ]
En ole kovin suvereeni porin kielessä, mutta molempia varmaan käytetään Tongue

Seppo porilaisia geenejä omaavana tiesi! Täällä valitsen ruuaksi siikan.
Eikös Riika-sanastakin putoa k pois taivutellessa.
(18.01.2010 15:18)Raymond Kirjoitti: [ -> ]Eikös Riika-sanastakin putoa k pois taivutellessa.

Edellä kävi ilmi, että kyseessä on maantieteellis-tellurgis-lingvistinen poikkeuksenpoikkeuksensäännönmukaisuudenmukaelma sikäli kun liikutaan fennoskandian fennianpuolen occidentaali-limniksen äärellä, edellä mainitun maantieteellisen alueen austraali-boreaali akselilla noin 1/3 australiksesta borealikseen päin.....
Suomennettuna; Porin seudulla sanotaan näin.Cool
Ellen sitten hiffannu ihan päin keloa.
Tais mennä meikäläiseltä sanaleikki osaltaan ohi, kun käytiin läpi muita sanoja.

Nii siellon Turuus ja Poriis päi enemppi kaikki kirjaimmi, varssinkki konssonanttei. Vai oliksse sittenkki Saloos.
Sivuja: 1 2 3 4
Viittaus-URL:it